Voorbereiden - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van usa2015roc - WaarBenJij.nu Voorbereiden - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van usa2015roc - WaarBenJij.nu

Voorbereiden

Blijf op de hoogte en volg

12 Oktober 2015 | Nederland, Roosendaal

Voorbereiden, kan dat eigenlijk wel?
Ja ik ben druk bezig: kijken op de website van Casper College. Hoe zijn ze georganiseerd? je kunt er wel 7 of 8 richtingen studeren geloof ik, van Technisch, en Business/Management tot Humaniora: literatuur, toneel, ballet en zang. Dat zijn al twee van mijn hobby's dus ik ben benieuwd. Ik zag op de website dat de studenten Cats gaan opvoeren in de tijd dat ik er ben. Zelf zal ik veel bij de Health science gaan kijken. Ze hebben ook allerlei faciliteiten. Enkele studenten hebben gevraagd of ik goed ga bekijken hoe de zorg daar in de USA is georganiseerd. en of ze anders werken dan wij hier.
Van de Engelse docent heb ik al een boek geleend: Cambridge English for nursing. Ook niet verkeerd om even wat termen op te zoeken. We hebben ook een woordenlijst gekregen met een vertaling van de belangrijkste begrippen uit het onderwijs. Handig...
Ja en welke kleren neem ik mee voor 2 weken? Daar moet ik ook wel even over denken. Evenals "Deltfs blue" klompjes als cadeautje voor het gastgezin en een boek over Nederland.
Zaterdag vertrekken we. Ik ga dus met drie andere collega's nar Wyoming. Jullie kunnen het avontuur volgen via deze site.

  • 15 Oktober 2015 - 09:37

    Jolanda Van Domburg:

    Jeannine, Lisette en Frank goede reis, succes en veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 08 Okt. 2015
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 4876

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 31 Oktober 2015

ROC uitwisseling met Amerika

Landen bezocht: