Aankomst in de USA - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van usa2015roc - WaarBenJij.nu Aankomst in de USA - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van usa2015roc - WaarBenJij.nu

Aankomst in de USA

Door: Frank

18 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Boston

Ook ik ben goed aangekomen in de USA, Washington DC in mijn geval. In het vliegtuig (wel een lange zit van bijna 9 uur) kennisgemaakt met reisgenoten van andere ROC's. Opgewacht door exchangepartner Todd Parks. Nog 2,5 uur in de auto door het mooie Virginia. Eindelijk 'thuis' en kennisgemaakt met zijn vrouw en zoon. Hele leuke, hartelijke mensen. Of ik nog snel wat wilde eten? Inmiddels 03.30 Nederlandse tijd maar toch nog maar even naar de Mexicaan om de hoek ('maar' een half uurtje rijden) maar wel gezellig. Vandaag (zondag) geen specifieke plannen maar acclimatiseren dus. Morgen naar Piedmont Virginia Community College voor de eerste echte werkdag.

• 19 Oktober 2015 - 11:41

Ank:

Wat fijn te lezen dat jij Lisette en ook je mede reizigers goed zijn aangekomen. Ik wens jou/ jullie inspirerende dagen en ook genieten hoor!!

• 19 Oktober 2015 - 17:07

Martelly :

Há lieve Lisette,

Fijn om te lezen dat je/jullie de oversteek goed doorstaan hebben!
    Goeie tijd daar!! We zijn benieuwd naar je verhalen.

Liefs, Martelly.