de reis en Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van usa2015roc - WaarBenJij.nu de reis en Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van usa2015roc - WaarBenJij.nu

de reis en Boston

Door: Jeannine

18 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Boston

Om 5 uur opgestaan en dan Schiphol gaan voor de lang verwachte trip naar Boston.
Drie uur van tevoren moet je aanwezig zijn en die tijd heb je nodig voor al die security checks. Vele malen je paspoort laten zien en spullen doorzocht. Wat een gedoe, maar ja voor de veiligheid doen we alles.
Na een prima en gezellige vlucht was het moment daar dat onze gastpartners ons konden verwelkomen. Met Carlo en Robyn zijn Kate, Pete en ik Boston ingegaan en hebben de famous Duck tour gedaan. Een tour door Boston met een amfibievoertuig. Op het land en op het water Boston bekijken. Het was een prachtige tocht, maar vooral hebben we genoten van de hilarische uitleg van onze tourgids. Wat een humor. We hebben een goed beeld gekregen van Boston en weten waar we nog toe gaan als we terug gaan.
Het klikt erg goed met Kate en mij en dat voelt goed. Op tijd naar bed ( voor USA begrippen) maar de dag was lang zat.

• 18 Oktober 2015 - 12:19

Laura :

Goed om te horen dat je veilig bent geland en al meteen een leuke dag hebt gehad. Ook heel fijn dat Kate en jij het goed kunnen vinden! Veel plezier en succes! Xxx

• 18 Oktober 2015 - 21:39

Chris:

Geweldig. De tour is begonnen met ontdekken. Ik geniet mee, maar dat wist je al. Hou ons maar op de hoogte. Zijn we er dichtbij en kan ik je moeder op de hoogte houden.
    Groeten daar en XXX